Google Reklamları

Pages

1 Nisan 2013 Pazartesi

Çalışan kişi başına üretim endeksi geriledi

GOOGLE REKLAMLARI

Çalışan kişi başına üretim endeksi geriledi.Çalışan kişi başına üretim endeksi, 2012 yılının 4. çeyreğinde, bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 2.04 azalırken, bir önceki döneme göre yüzde 8.98 artış gösterdi.
Türkiye genelinde çalışan kişi başına üretim endeksi, 2012 yılının 4. çeyreğinde, bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 2.04 oranında azaldı. Çalışan kişi başına üretim endeksi, bir önceki döneme göre ise yüzde 8.98 artış gösterdi. Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı, 2012 Yılının Dördüncü Çeyreğine Ait Üç Aylık Ulusal Verimlilik İstatistikleri’ni açıkladı. Buna göre, imalat sanayi genelinde 2012 yılı 4. Döneminde, Avrupa Topluluğu’nda Ekonomik Faaliyetlerin İstatistiki Sınıflaması’na göre hesaplanan 2005 Ort.=100 temel yıllı üç aylık çalışan kişi başına üretim endeksi, 2012 yılı 4. döneminde, bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 2.04 azaldı. Çalışan kişi başına üretim endeksi, bir önceki döneme göre ise yüzde 8.98 arttı.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.